KORT: – Vi er kostnadsbevisste og varsomme med pengebruken i Sjømannskirken, men tenker det er en større kostnad å ikke nå fram fordi vi framstår som gammeldagse, sier kommunikasjonssjef Sissel Myklebust Mæland. Foto: Sjømannskirken.
KORT: – Vi er kostnadsbevisste og varsomme med pengebruken i Sjømannskirken, men tenker det er en større kostnad å ikke nå fram fordi vi framstår som gammeldagse, sier kommunikasjonssjef Sissel Myklebust Mæland. Foto: Sjømannskirken.

Sjømannskirken med ny logo og nytt navn

På stiftelsesdagen sin lanserer Sjømannskirken en helt ny logo der én fugl er blitt til tre. Samtidig forenkles organisasjonens navn.
Skrevet av Stein Gudvangen
Publisert 31. August 2022
DEL ARTIKKELEN
Resten av saken må du være innlogget for å kunne lese .

 

Kristelig Pressekontor St. Olavs gate 24, 0166 Oslo tlf 400 27 228 kpk@kpk.no

 

Powered by Cornerstone