DRAMATISK UTVIKLING: NLA-forsker Cathrine Borgen ser at det har vært en dramatisk utvikling i etikkundervisningen for økonomistudenter siden finanskrisen, men mener undervisningen fortsatt er for teoritung. FOTO: NLA
DRAMATISK UTVIKLING: NLA-forsker Cathrine Borgen ser at det har vært en dramatisk utvikling i etikkundervisningen for økonomistudenter siden finanskrisen, men mener undervisningen fortsatt er for teoritung. FOTO: NLA

Finanskrisen har gitt etikk større plass

Økonomistudenter får mye mer etikkundervisning enn forsker Cathrine Borgen hadde ventet, men det kan se ut til at den er for teoritung, mener hun.
Skrevet av Ingunn Marie Ruud
Publisert 07. Januar 2019
DEL ARTIKKELEN
Resten av saken må du være innlogget for å kunne lese .

 

Kristelig Pressekontor St. Olavs gate 24, 0166 Oslo tlf 400 27 228 kpk@kpk.no

 

Powered by Cornerstone